úterý 30. října 2012

trouble on my mind













sweater origami
clutch H&M
shoes H&M trend
shorts top shop
watch tissot


14 komentářů:

  1. budem sa opakovať, ale si božská! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Oproti tomu dnu, kdy jsem te pred dvema lety potkala jeste jako blondatou na zastavce v Lisni jsi k nepoznani! :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pod tím jsou kraťasy jo? Už jsem si myslela, že jsi pěkná hambářka :D Sekne ti to!

    OdpovědětVymazat
  4. zapomněla sis sukni? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. možná by bylo fajn, přečíst si, co měla na sobě. Pak bys zjistil/a, že pod svetrem měla kraťasy.

      Vymazat
  5. Promiň, ale mě se to nelíbí. Jako by sis zapomněla kalhoty nebo sukni. Jako kdybys oblečením říkala: "Čumte, mám novou kéru." Na tomhle prostě není nic sexy, ani nic rafinovaného... Pouze můj názor. Ale psaníčko bych brala hned.
    Monika

    OdpovědětVymazat
  6. vyzeras uuzasne, ten uces ti tak sekne!! <3

    OdpovědětVymazat
  7. mas hezky mikadko
    zu

    OdpovědětVymazat
  8. vzdy ked natrafim na tvoj blog, tak mas ine vlasy:)
    si uplne carovna

    OdpovědětVymazat