sobota 8. prosince 2012

random

Maison Martin Margiela for H&M jacket. Nejluxusnejsi neoprenove sako jake jsem kdy mela!


Jeffrey Campbell lasky. pozn. neda se v nich chodit :-(


zima me neprepere, mam tento supermodry kulich z panskeho H&M


V Harley´s s mou bozackou kolegynkou. 



PS: koupila jsem si iphona 5 a zacla jsem "instagramovat". JUCH!


13 komentářů:

  1. topánky aj vyzerajú ne.pohodlne...no su pekne :)

    OdpovědětVymazat
  2. skvele fotky")
    a tie topanky a ponozkyy<333

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadáš velice krásně!!
    TY boty se snad nemůžou nikomu nelíbit :)

    http://imperfect-fashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. ty máš dlouhý vlásky! sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  5. to sako je dokonalý! a sekne ti to :)

    OdpovědětVymazat
  6. To sako je naprosto skvělý.

    OdpovědětVymazat
  7. juch!! skoda tych topanok, ten sklon vyzera nemilo

    OdpovědětVymazat
  8. To sako s tou rtenkou vypadá suprove!

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Terezko, jiz dlouho sleduji Tvuj blog!

    Videla jsem Te vcera v Sephore na Vaclavaku? Ty tam pracujes? Nevedela jsem to, ale uplne se to k Tobe hodi! Jak se ti tam libi?

    Klarka

    OdpovědětVymazat
  10. To mikado je na tobe naprosto bozsky, drz se toho! :)))

    OdpovědětVymazat